IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ada Lagi Yang Senggal...

>> Friday, March 26, 2010

Merujuk kepada n3 yang ini (klik), gua hanya berpesan sesama kita sebagai menghormati keluarga si mati. Bukannya gua ajak berVigil atau ntah apa2 perkara yang tidak elok.

Dan entah dari mana pula datangnya isu Khurafat apabila mengajak kepada kebaikkan. Begitulah yang tercatat dalam ruangan komen blog ini. Jika sebulan dua yang lepas, ada seorang komentator yang bernama Haji Jamaludin, setelah kena banned akibat komen provokasi yang lebih kepada akal dan otak yang terletak di kepala lutut, terus menghilang.

Kini muncul pula mamat yang bernama Hashim, dia ni pun selalu juga tinggalkan komen kat sini, dan kebanyakkannya dalam bentuk provokasi. Persepsi gua... dia ni mungkin di kalangan blogger juga, yang gatal celah kangkang suka menyakat orang, atau pun yang dulunya Haji Jamaludin kini jadi Hashim pula, pergi mampuslah siapa pun dia....

Kali ini dia cuba nak provok lagi.... dengan isu bangang pakai kepala otak yang senteng.... lu orang layanlah komen mamat ni... yang menunjukkan kesengalannya sendiri...

Hashim berkata...

Semoga roh Dr Zainal ditem[atkan bersama-sama dengan orang-orang yang diberi petunjuk.....amin

BRo Isa......mana lu nuntut ajaran khurafat ni..macam setail hindusm pulak. Yang pergi konfirm pergi yang hidup kena terus berjuang..tak leh tunggu...

Jumaat, Mac 26, 2010 6:49:00 PM
Gua ingat nak hantar dia pergi menuntut dengan HarusSanaSini... tak pun Aduka Taruna baru dia paham makna khurafat kot....letih aaarrrr.... nak melayan orang yang akal singkat ni... tapi gua tetap nak tinggalkan pesanan untuk dia.

Pesanan dan nasihat gua pada mamat Hashim ni, di masa akan datang jika ahli keluarga lu meninggal dunia (mati), lu tak payah la sibuk2... lu uruskanlah urusan peribadi lu... tak payah ambil cuti kecemasan/kematian, lu pergi kerja macam biasa jer.... semua benda2 tu khurafat bro.... sebab yang mati tetap mati, lu yang masih hidup kena terus berjuang (kerja) untuk hidup...

5 IkutSukaLu...::

Love Perak Friday, March 26, 2010 10:27:00 PM  

mesti dapat upah tu buat kacau kat blog2 PR...muka tak malu mcmtu la...

ijoks2009 Friday, March 26, 2010 11:49:00 PM  

Jangan di layan mamat gila glamour tu

Anonymous,  Friday, March 26, 2010 11:57:00 PM  

set beruk mat yeh

Loyar Baru,  Saturday, March 27, 2010 12:00:00 AM  

Tempat aku , orang spesis ni di gelar bangang besar ! Biarkan luncai torjun dengan labunya .

paloibinmulau Saturday, March 27, 2010 1:05:00 AM  

biaq pi la kat hashim tu bro. mungkin dia sedang berdoa supaya semua famili dia mati supya dia boleh meneruskan hidup. yang mati tetap mati.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP